onsdag 25. juni 2008

Dag 4, 25 juni Snart rundreise

Hei dere der hjemme. Er fortsatt stasjonert i feriebyen Netanya. Vi har nå badet, shoppet og kost oss i noen dager før guideturen begynner i morgen. Det er ikke veldig mye nytt å meddele annet enn at våre afrikanske venner har ankommet. Dessuten hadde vi en fin kveld i går med fotball, sang og samtale. Medsender bilde av Daniel Masaga og Daniel Kisemei der vi sitter på restaurant rett etter at de ankom . De gleder seg voldsomt til i morgen da vi begynner rundreisen som vil vare i 8 dager.

Netanya har en fantastisk og lang strand ut mot middelhavet og ungene koser seg veldig med bading i de store bølgene. Vannet holder sikkert 27 grader og selv pysete mødre går i vannet som aldrig før!

Tror at de daglige reportasjene blir mer utfyllende enn hva de har vært til nå. Alle i reisefølge er friske og stemningen er veldig bra. Shalom fra oss! Arild B

3 kommentarer:

Pernille sa...

Hei alle mine Bless-venner! Så fint å kunne følge dere på turen, du er flink Arild! Godt å høre at alt er bra, jeg ber for dere hver dag. Kjedelig her hjemme uten møter, heldigvis er kilden åpen. God tur videre. Klem fra Reidun

Hello Daniel! How nice to see your picture, I'm really glad that you could make this trip to Israel. Only wish I was there with you, maybe some other time. God bless you. Sister Reidun

Borgers sa...

Hei!

Frister med strand og sol, men får trøste meg med at jeg kan slappe av her hjemme aleine mens dere er på de lange bussturene i en uke :) Huset her hjemme har det topp, Borgersen. Ikkenoe er ødelagt her hjemme enda, bare en frastjålet moped i går natt, som var Michael sin. Har heller ikke fått noe klager av naboer om husbråk, hihi.

Jeg trenger forresten også mere penger, mamma.. Jeg må jo til og med betale for frukten jeg spiser :s Det er dårlig scphaa

Mvh Borgersen jr.

Red. sa...

Hello sister Reidun. Thank you for recieving your message. I will not forget your kindeness. I am in Israel toghether with the team from Norway for two days already and had enjoyed the trip so far. God Bless You. I see you in Norway or maybe in Israel or Africa. Daniel